Ezgibebek Bebeğimi eşimle birlikte file üzerinde yıkıyoruz 2buçuk aylık ama eşim akşam 9 gibi geliyor uykusu geç saate kalıyo, tek başıma yıkamayı düşünüyorum ama küçükte daha bilemedim, siz ilk ne zama tek başınıza yıkadınız?
Sibell777 Ezgibebek kuzucum tek başına yıkayablirsin ben tek yıkıyorum bebek banyo örtüleri var küvetine takıosun koy üstüne o duruyor o şekilde yıkıyorsun zaten
Cansuuu8 Ezgibebek ben önce banyoyu fan la iyice ısıtıyorum sonra sonra suyunu ayarlıyorum taburenin üzerine oturup kucağıma havlu koyup yıkıyorum böylece kaymıyor küveti bir kere kullandım kucakta daha rahat oluyor bu üçüncü sanırım artık alıştığım için kolay yıkaya biliyorum
sterilmikrop 23 günlükken lavaboda yıkadım lavaboya havlu koyup. ama elimden hiç bırakmadım kafasını vs çarpar diye
Mariposa Ezgibebek mecbur kalınca yıkıyorsun. Benim yanımda kimse yoktu annem 1 hafta kalabilmişti 1 kere baktım nasıl yıkadığına sonra ben devam ettim. Annesin sen yaparsın ☺️ Korkma
Hivay16 Ezgibebek bence elinize uzun bir çorap geçirin bebegi kolunuza uzatin sırtını bi guzel keseleyin basina su dokerken basi hic dik olmasin eğik olsun çenesi gogsune degsin bebegin su dokerken su burnuna agzina degmez bu sskilde sıkıntı yasmazsiniz
monalissa Ezgibebek bizde iki gün sonra iki aylık olacağız, ikidir ben kendim yıkıyorum, inanın hiç zor olmuyor,
Hum34 Ben küveti alıyorum salona getiriyorum, suyu da bir güzel kovasına koyuyorum. Şarkılar söyleyerek yıkıyorum. Çok güzel de yıkanıyor vallahi.
Melisbugi Ezgibebek bende eşimle yıkıyordum sezon açıldı eşim yoğun fileyi takıyorum önce önünü yıkıyorum sonra arkasını daha az önce yıkadım uyuyor şimdi mecbur kalınca yapılıyor 2 ay 27 günlük kızım
Bebeque16 https://www.e-bebek.com/bebek-kuvet-oturagi-c4272/ Ben bu aparatla duşun içinde yıkıyorum 2 aylıktan beri tek başıma. Epey rahat oluyor. Aciliyor mu link bilemedim ama babyjem soft küvet desteği yazan.
Srnsrnsrn Ezgibebek ben tek yıkıyorum 1,5 aylıktan beri hiçbir şey olmaz korkma yavaş yavaş yıka havalarda sıcak zaten bırak oynasın oda biraz suyla
muhendisanne1 Ezgibebek küvet bana göre işkence 😅 bi kaç kere annemler yanımdayken küvette yıkadık somra hep banyoda taburede otururken bebiş kucağımda yıkıyorum. Çok kolay oluyor 5 dk da çıkıyoruz banyodan alıştık bide her gün banyo yapıyoruz