Merhaba bebeğim 10 aylık. Bebegimde kansızlık ve vitaminsizlik var. Istahi fazla yoktu. Iyi kötü yemesi vardı. Ama ne zaman bu şurupları kullanmaya başladım olan iştah da gitti. Şimdi ağzını bıçak açmıyor. Bir kaşık bile yediremiyorum. Pütürlü birseyi de ağzına katip geri atıyor. Çok yıprandım artık. Bu ilaçlar yan etki yapmış olabilir mi acaba.