Semablc biberonla mama verildiği için,mama kuvvetlidir uzun süre tok tutar çünkü sindirimi zordur. Anne sütünü sindirmesi bebeklerin daha kolaydır.
Biberonda bebek efor sarfetmez, ağzına akar mama. Anne memesinde çene dil damak hepsini kullanır kendi uğraşır ve damla damla süt gelir.
siz memeye koyunca uğraştığı ve damla damla geldiği için yapıyordur.
kolayı varken zor olanla niye uğraşsın ki?
sütüm az diye düşünmeyin, midesi zaten kiraz kadar.
arkadaşımın böyleydi, ısrarla meme ile devam etti. Sabır önemli burada. Ağlıyor aç kalacak hastalacak deyip 5dk denedikten sonra gene biberonu dayamak olmaz.
ben emzirme eğitimi aldım kendim için, size de tavsiye ederim. Olmadı yarın sabahtan kalkın gidin hastaneye sağlıkocağına vs yardım ederler.
pozitif olun,olumlu düşünün.6–7 ay biberon alıp alışan bebekler var.
ayrıca facebookta emzirme akademisi ve emzirme sanatı isimli 2 grup var,orayı da öneririm çok anneye (ben dahil) yardımcı oluyorlar.