Tuba18 bi ara oğlum kalan sütü içmiş.o içtiği akşamı fenalaştı felaket bi gaz ve ateş oldu kanına girmiş.o gece tam 4 defa hastaneye götürdük.sonra ambulans cagırdık.ertesi gün hemen özel hastaneye götürdük.doktor yatış yaptı 8 gün.ateşi inmiyordu asla ağzının içi yara dolmuştu kanıyordu.doktor ben çözemedim bu işi ne oldu bu çocuğa dedi.kalbine bile baktılar düşünün.eve geldik düşündüm taşındım yani var ya aklımı yicektim.süt aklıma geldi o gün gitmiş biberondaki sütü içmiş.süt zehir gibi oluyor dikkat edin