Zeynep3409 merhaba öncelikle geçmiş olsun. Evet biz çektirdik bebeğim 7 aylıkken. Hastane bir reçete verdi film çekerken bebeğe içirmek için gerekli olan bir şurup gidip eczaneden aldık. Hemşire bizden şurubu alıp mama ile karıştırdı Film çekilirken yavaş yavaş biberonla içirdik ve filmi çekildi. Bebekler tadını pek sevmediği için şurubu ağızlarından geri atabiliyorlar o yüzden mama ile içirmek lazım. Ona rağmen benim bebeğim ağzından çıkardı birazını. Sizden ne istediler bilmiyorum ama o zaman bizden sıcak su,mama, biberon,kağıt havlu,alt değiştirme bezi falan istemişlerdi. Genel anlamda stres yapılacak bir şey değil çok basit bir işlem.