13 aylık 8 kg 600 Gr. Görenlerin ayy çok zayıf kalmış bakamıyor musun demesini artık geçtim de, Gece mama içmeyi bıraktı. Uyanıp avazı çıktığı kadar bağırıyor ağlıyor. Mama su emzik ne verirsem istemiyor. Aç ve huzursuz bu nedenle bende çok yorgunum. Hem bedenim hep psikolojim artık kaldırmıyor bu döngüyü. Mamalar hep çöpe gidiyor. Ek gıda desen hep önyargılı dudağını degdirip sonra kafasını çeviriyor istemiyor. Bu dönemsel değil bu arada. Doğdu doğalı cebelleşiyoruz beslenme konusu ile. Kızlar bir iki satır yazın sizde durumlar ne. Hadi dertleşelim ya gerçekten ihtiyacım var