Canım soruyu yanlış sormuşsunuz, sanki tatlı yemek için bahane üretiyormuşsunuz gibi yazmışsınız, ama açıkladığınıza göre öyle değil. Kolik bebek her zaman zordur, ağlaması sızlaması asla bitmez. Ayrıca istediğin kadar tatlı ye ne olacak ki? Süt yapar bebeğine bol bol boşver kiloyu. Ben 55’in üstünü asla göremezken 73’e çıktım evet psikolojik travma resmen ben de kendimi çok yıprattım ama memeden kesilince bir şekilde zayıflarız inşallah. Ki sen benden de zayıfsın bırak ben takayım kafama😂 bebeğin konusunda ise yardım alabileceğin birisini çağırın hafta da bir gün atıyorum anneniz gelsin. Geceden yemeğinizi yapın, biraz fazla yapın 2-3 gün yersiniz. Bebekle birlikte uyuyun dinlenirsin gibi gibi. Zor biliyorum ama bu günler geçecek sabret.🧡