Selam hanımlar 4 günlük bebeğim var.birkaç sorum olacak cevap verip yönlendirirseniz sevinirim.
İlk olarak bebeğim beni gün içi çok sık emmek istiyor , hastanede saatte 1 , 2 saatte 1 emzirebilirsiniz demişlerdi fakat şimdi durum değişiyor bazen saatte 2 kere emmek istiyor mesela bende veriyorum . Doyup doymadığını anlayamıyorum ama kakası ve çiş durumu gayet iyi.
Geceleri ise sanki memem de uyumak istiyor memeden ayırnca kıyamet kopuyor , aranıyor , memeyi bulunca ağlama kesiliyor. Bu neden olabilir ne yapmam lazım ?
Bir de uyku esnasında sıçrayışları çok bunun önüne nasıl geçebilirim yada geçmeli miyim bu normal mi acaba ?
Ve en önemlisi bebeğim çok emmek istiyor ama bazen de gaz çıkarmadan uyumak istiyor , her emzirme sonrası gaz çıkarmam gerek biliyorum ama bizim gaz çıkarmamız bir hayli uzun sürüyor ve bazen saatte 2 kere emzirmek istediğini düşünürsek ne yapmam lazım :/