gulse_uyak kızlar selam ben bebeğimi emzirirken koltuk altım acayip kaşınıyor iğne gibi batıyor.sizde de böyle garip şeyler oluyor mu
HaleLna gulse_uyak oluyor bana da ama suan 12 aylığız ilk zamanlar ki gibi değil artık :) okumuştum bi yerde bazılarının da ayaklarını kaşınırmış çok ilginç gelmişti tamamen hormonlardan sanırım ☺️
17ekiim gulse_uyak koltuk altım saçım ayaklarım popom uyuz olmuşum gibi kaşınıyorum biran önce yerine koyuyımda güzel bi kendimi ayıklıyım diyorum ahahhaha 😄😄
Seymen1905 gulse_uyak Allahım bende de oyle bir kaşınıyor ki yolasım geliyo emzirmeyi bıraktım mı geçiyo😂
Mevakemaleyna Ateş basıyor her yerim kaşınıyor benimde 😂😂 galiba normal bazen kendimi uyuz oldum sanıyordum dr gittim bisey yok dedi😂😂
mechule gulse_uyak ben de kaşıntı olmuyor da ilk bir dk göğüs ucum çok sızlıyor yara da yok bnde bunu merak ediyordum