6 günlük bebegm var. Uc kısmı kurudu ama dip kısmı ıslak gibi böyle yesilimsi sarımsı gibi. Dün korkup doktora götürdüm batkon süreblrsn dedi. Kötü koku falan yok ama egilip kokluyorum bakıyorum. Basına böyle bir sey gelen var mı? Bu durum normal mi göbek olayında böyle icim bi tuhaf oluyor yani bu seklde de göbek düser mi hic bilmiyorum o yüzden sormak istedim