Rmyhmza benim pişik olmadı ama katlanan her yerine boynu koktuk altı her bez değişiminde poposu ve bezin değdiği her yere bepanthol pişik önleyici sürüyorum çok şükür hiç pişik olmadı sadece bir defa eşim altını değiştirirken krem kullanmamış ve galiba biraz geç değiştirmiş ufak bi kızarıklığı oldu hemen kantoron yağı sürdüm tekrar bezini açtığımda geçmişti ama boynuna uygulanır mı bilemiyorum