Zeynep141303 -baby- bugun olucam nasipse biontech korkuyirdum sorun olurmu diye bebegimi emzirdigim icin icimi rahatlattiniz😊
Bilge_anne27 -baby- hangisini oldunuz yan etkisi oldu mu? Bende olucam ama bi yan etkisi varmı acaba tereddütte kaldım
Volmine Zeynep141303 banada çıktı çalışmıyorum evdeyim 29 yaşındayım ama mesaj gelmiş siz kaç yaşındasınız çalışıyor musunuz?
Volmine Zeynep141303 bende Alman aşısını istiyorum ama emziriyorum acaba bir şey olur mu? Korkuyorum sizin gibi
-baby- Bilge_anne27 biontech oldum bir yan etkisi olmadı sadece kolumu kaldırmakta zorlandım üzerine yatamadım 2 3 gün o kadar
mavilimorcicek41 Zeynep141303 oğlum 8 aylık biontech vurdurdum kol ağrısı dışında sıkıntı olmadı aşının ardından hemen emzirdim hemşire sıkıntı olmaz emzirmeye devam et dedi