Merhabalar kızımın ilk rota aşısı 3,5 aylıkken yaptırmıştım 2. Dozda 5,5 aylıkken falan oluyor 2 hafta gecikmeli gibi sağlık ocağından bu şekilde yönlendirdiler bir sıkıntı olurmu bilemiyorum ya geçmi kaldık acaba yoksa 5. Ay içinde olması yeterli oluyor mu 5,5 aylıklen olması normal mi