Birannebirbebek7 Avent silikon uç genelde tutuyor bebekler, kelebek olanı. İlk 4 gün sütüm gelmemişti, emiyordu ama boş çekmiş hep sonra sarılık dolayısıyla mama verince tekrar emmemişti. Silikon uç alınca tekrar emmeye başlamıştı. Sonra onu 3 aylık falan bırakmıştım sıkıntı olmadı. Silikon uç da çok zor, temizliği gece emzirmesi falan. Ama emsin yeter ki inşallah çözüm bulursunuz :)