Ilknurtuba21 Kızlar oğlum 3 aylık dün akşamdan beri bezini her altından aldığımda idrarını 1-2 damla kanlı çıkarmış . Aynı durumla karşılaşan oldu mu hiç ?
Nuryalcndag Ilknurtuba21 idrar yolu enfeksiyonu veya kum dökme gibi şeyler olabilir doktora tabiki götürün bekletmeyin,hicbirsey olmasa dahi değerlendirilmesi gereken bir durum
Ilknurtuba21 Mlke301020 tam kırmızılıkta var kiremit rengi tengi gibi de oldu bir defa 4 bez değiştim hepsinde de var
Kinginthenorth Ilknurtuba21 kan değil, idrardaki kristallerden oluyor demişti doktorumuz bir kere olduğunda. Önemli değil bol bol emzir demişti. Sizde takip edin bol bol emzirin, geçmiyorsa doktorunuza danışın bence.
Mlke301020 Ilknurtuba21 anladım canım ya bakteri üremiştir yani enfeksiyon olabilir. Ya da sık emzirmen gerekebilir sıvı eksikliği olabilir
Ilknurtuba21 Mlke301020 aslında tüm gün emziriyorum hatta normalde vermezdim ama 2 gündür havalar sıcak diye su bile vermeye başladım çocuğa dr getirdim idrar tahlili yaptılar bekliyorum sonuçları
Misterious Ilknurtuba21 yaşamadım ama enfeksiyon belirtisi olduğunu biliyorum. Bı dra gösterin en kısa zamanda. Bezinin de fotoğrafını çekin.
Ilknurtuba21 Misterious dr götürdüm şimdi çıktık temiz çıktı biz diyarbakırda ikamet ediyoruz çok sıcak sürekli emzirmeme rağmen susuz kalmış vücudu ondan da olur dedi dr bir kaç günde bir kaç defa bi tatlı kaşığı su verip takip edecez tekrarlarsa suya rağmen uzmana gösterin dedi
LtfyeAsaf Ilknurtuba21 genelde susuz kaldığında oluyo canım artık yaz geldi sıcaklar var sıvı alması gerekiyo
Ilknurtuba21 LtfyeAsaf evet birde ben diyarbakırdayım bayağı socak burası bebek su gibi terliyor 3 aylık ama verecem artık su
Caylakanne Ilknurtuba21 sonuç aldınız mı idrardaki kandan geçti mi? Şuan 4 aylık kızımda ben aynı şeyleri yaşıyorum