Günaydın kızlar bebeğim 11 aylik bugün hastaligimizin 3. Günü öksurukten ne gece ne gündüz uyuyabiliyor çok ağlıyo artık bi fikri olan var mi bebeği bronşit olan anneler ne yapabilirim ? Sız kaç günde atlattınız 😞😢 birde banyo yaptirsamm bir şey olurmu?