Dün çocuk doktoruna gittik ve bebeğimin ağzında pamukçuk olduğunu söyledi krem verdi. Sen göğüs ucunda bişey hissediyormusun dedi ben de yok dedim. Ama bugün sabahtan beri kaşıntı ve batma oluyor az önce de süt sağdım ve ucu beyazlaştı baya ağrıdı sağarken de.. lütfen anneler yardım edin bana nasım geçer?!?