Oykuaygun 2 aylık hala yüzünü çiziyor saçını çekiyor. Kısa kollu giydirdiğim için eldivenler olmuyor ne yapmalıyım?
Woody Oykuaygun 2 aylık eldiven zararlı olur zaten. Şu an ellerini keşfetmesine izin vermelisiniz. Tırnaklarını törpüleyebilirsiniz
GoGirl Oykuaygun 15 20 gun sonra cikardim 2 ay biraz uzun olmus elini kesfetmesi icin artik takmasaniz iyi olur
GoGirl Oykuaygun hiç takmayin uyurken kesin torpu de yapiliyor hic takmamak bile daha iyi dogumdan beri sizin biraz uzun olmus el kesfi onemli
Berenkooommm Oykuaygun 15 günlükken çıkarttım 2 güne birde tırnaklarını kestim keşke hiç takmasaydım diyorum
mombeto Oykuaygun artk eldiven devri bitti canım ben 20 25 günlükten beri takmıyroum tırnaklarını kesip törpülersen çizmez zaten. Ki şu an kesmezsem bir gün farketmezsem uzadığını hemen çiziyor 6 ay 21 günlük
Mys01-01 Oykuaygun biz 50 günlüğüz sadece 10 gün taktım hep kestım cnm bır zaman sonra yüzünü gözünü sıkmayı bırakır izin verın keşfetsin
Deletedmom27337 Oykuaygun 20 günlükken tırnaklarını kesmeye başladım o gün bugündür eldiven takmıyoruz. Bir tane bile çiziği olmadı şükür daha 3 aylığız
Oykuaygun Deletedmom27337 bugüne kadar 2 defa çizdi ama en büyük sorun direk gözüne sokuyor parmağını
Deletedmom27337 Oykuaygun bir yapar iki yapar canı acıyınca yapmaması gerektiğini öğrenir :) bırakın keşfetsin öğrensin :)
Mys01-01 Oykuaygun yok cnm yapmaz hatta bır bakarsın cok cok ses gelır ellerını emer benım ıkı bebegımde emdı bıraktı keşfetmesi güzel oluyor
Medusafer Oykuaygun hiç eldiven takmadım bebeğime yüzünü ciziyordu ama hemen geçiyordu doktorumuz da takmamami söylemişti
Egehaninannesi Oykuaygun oglum yüzünü çok oynayan bir bebek ama 2. Aya girince bıraktık Elini keşfetmesi için .
Lizbon Oykuaygun küçükken hiç eldiven takmadım 1-2 kere anca yüzünü çizmiştir hele ki suan havalar ısındı yazık günah terlemekten isilik olur. Bırakın keşfetsin kendini