Benim bebeğimde böyleydi. Kolik bir bebekti zaten 3.ay sonunda kolik bitti. 4.ay ve 7.ay arasında istisnasız her gece ağlama krizlerine girerdi ve 1 saat deli gibi ağlayıp pat diye sızar sabaha kadar uyurdu. Kaç kez acillere gittik bu sebepten. Neden olduğunu bilemiyorum ama geçiyor. Uzun da sürebilir, sabır sadece..