Sibel5456 maalesef. Bu atak diğer ataklardan biraz farklı kabul ediliyor her anlamda. Özellikle 4. ay atağında yaşanan uyku gerilemesi düzelmiyor, aksine yeni uyku düzenini belirliyor. Yani şu an edineceği uyku düzeni uzun süre kalıcı olacak. İlerleyen ataklarda da gündüz uykuları teke düşüyor mesela veya tamamen kalkıyor, gece uyku saatleri oynuyor. Bu büyüme durumunda normal sayılıyor.
Şu an sizin yapabileceğiniz tek şey bebeğinize bir rutin oluşturmak. Benim rutinim duş aldırmak olmuştu. Her akşam aynı saatte duş aldırıyordum, sonra bakımlarını yapıyordum, uyku vaktinin geldiğini yavaş yavaş bu şekilde öğrenmişti. Gündüz uykusu ve gece uykusu bilincine yavaş yavaş varmaya başlıyorlar. Sizin rutin oluşturmanız önemli bu yüzden.