Alyatrd Mrb anneler bebeğim 6,5 aylık süt alerjisi var , covid aşısı olmak istiyorum bebeğime bi zarar gelir mi bu alerjik durumdan dolayı korkuyorum 😑 sizler neler yaptınız
AA201207 Alyatrd ne zaman olmayı düşünüyorsunuz bende aynı durumdayım 1 temmuzda doktor kontrolümüz var alerji doktorumuza danışıp öyle karar vereceğim eğer o zamana kadar olmazsanız sizinle de paylaşırım doktorun söylediklerini
Symskr Alyatrd instagramda dr mahmut doğrunun konuyla ilgili bi postu var süt alerjisinde aşının bir sıkıntı oluşturmadığına ilişkin oradan yararlanabilirsiniz
Alyatrd AA201207 ben doktoruma sordum ama olabilirsin sakıncası yok dedi çok kararsız kaldım . Çok iyi olur aslında bilgi alışverişi ben beklerim sıkıntı yok🙏🏼 Sizin kaç aylık bebeğiniz