Mom07374 Normal doğum yapan annelerimiz, ıkınmaktan hemoroid olduğu doğru mu? Kızkardeşim normal doğum düşünüyor. Birkaç kişi bunu söylemiş, korkuyor.
Hirabebek37 Mom07374 evet benim oldu ama sezeryan yapanlardada oluyo çok tanıdığım var böyle ıkınmak değilde sogumdna sonra kabız olunursa oluyo
yuksekipek Mom07374 3 sene once normal dogum yaptim ikinmaktan hemoriod oldum cok canm yandi benim 😒 ve bidahada gitmedi.. 41 gun once yine dogum yaptim hemoroidlerim oldugu icin cok daha zorlandim yada benim canim fazla yandi bilemiuorum ama ister istemez oluyor bence cunku fazla ıkıniyoruz normal dogumda
Senacity Mom07374 bunları düşünerek normal doğuma girmesin. İyi düşünsün iyi olsun. 2 çocuğumda olmadı ama 3.doğumumda oldu malesef. Ama herkes illa olcak diye bişey yok.
2erkekanasiii Gzlmls buna şuan çok güldümm ben 2.doğumumu yaptım hala devam ediyo ne geçmesiiiii tabi herkeste bir değil o da var
Mom07374 Hirabebek37 Ikınmak sorun oluşturmaz mı yani? İnşallah olmuyordur kardeşim korkuyor zaten hamilelikte çok sıkıntı yaşadı
Hirabebek37 Hirabebek37 kabız oluncada ıkınmak gerekiyo benim doğumdan 20gun sonra falan cıktı sindirimle ilgili sorunlarda oluyo bence dogumdan sonra bol bol komposto falan içerse bisey olmaz bemce
durununannisi__08 Hirabebek37 ben sezeryanla dogum yaptim ve 3 ay oluyo doguma girmeden son ayimda basladi hemroit afedersiniz makat catlagi halada var bazen oluyo bazen geciyo cocuk oldugu icin doktorada gitmedim acikcasi ama eczaneden krem aldim keske en basinda alsaymisim
Gzlmls 2erkekanasiii bende 3 ay önce normal doğum yaptım bebeğim de 4120 gr doğdu yani zor bi doğumdu 2 ay içinde kendiliğinden geçti kişiden kişiye değişiyo demekki 🤗
Ayseemir13579 Her kabızlikta yeniden başliyo geçmiyo iki ay once dogum yaptim gececeginede dusunmuyorum cok zor gercekten bende muzdaribimm