Valla 5 saat tutarsan poposunda çocuğun o bezini yüzüne kadar bile sızdırır.Değiştirin hanımlar.Gerekiyorsa elinizle kontrol edip dışarıdan o zaman bile anlarsınız öyle bile değiştirin.Deli gibi yarım saat de bir değil ama en azından 1 saat de bir 1 buçuk bazen 2 saat de bir.Biz bile pis ped varken nasıl rahatsız oluyoruz bir damla bile gelse,illa ki o da rahatsız oluyordur.Bir tanıdım prima bez kullanıyor diye günde 2 kez değiştiriyordu.Öyle şey mi olur yahu? Gerekiyorsa durumun yoksa en ucuzunu al sürekli değiştir ne pişiği olur ne sızdırması