Kızlar 3 aylık oğlum var. Kuzenimin de bizden 10 gün büyük bir oğlu var. Bizimkisi herkese gidiyor onlarınkisi sadede anne ve babasında duruyor başkası alınca ağlıyor. Tabiki çocuk mizacı farklı olabilir ama ister istemez bebeğimiz bizi tanımıyor mu diye düşünüyoruz.