Sinirden ağlar hale geldim kızlar bebeğim sürekli ağlıyor sebebi ise sürekli kucağımda durmak istemesi. Mama sandalyesi bebek arabası beşik her şeyi reddediyor oturttuğumda da çığlık çığlığa ağlıyor 😣bu durum o kadar yıprattı ki beni son zamanlarda olmaya başladı ben mi sebep oldum neden böyle oldu anlam veremiyorum. Kafamda hep aynı soru; hep böyle mi olacak 😞bunu nasıl düzelticem ne yapmam gerekiyor bi hal çare söyleyin nolur🙏🏻 9 ay 22 günlüğüz