Havalar cok sicak evde bezsiz dolansin on alisma olsun dedim arada lazimliga oturttum ilk gun kaka dedi gittik yapti direk. Tabi bazi sinyalleri vardi o yuzden denemek istemistim.
Neyse ama cisini lazimliga yapmiyor oturuyor ama kalktiktam sonra baska yere yapiyor. Bugun 3.gun sabah uyandik bezi temiz hic yapmamis ben şok 😁
dedim bu bi isaret bida bez takmamaliyim. Ama hergun en az 3 saat disari parka cikiyoruz nasil yapcam onu düşünüyorum? 🙄