Unibabyyy Oğlum 7 aylık sağ yumurtalıgi şişmiş gibi diğeri de küçülmüş bayağı normal mi acaba geciyo mu yoksa acile götürmeli mıyım tecrübeli olanlar yardımcı olsun lütfen 🙏
Burcinkznr Unibabyyy küçülmesi gerekir takip edin yine de bi doktorunuza gösterin, yeni mi oluştu doğumdan beridir varmıydı ? Bizim doğumdan
Kubra5657 Unibabyyy Canım benim oğlumunda doğdumundan sonra oldu 2 ay flan soguktan ılıga suya oturtuyordum onu iniyordu sonra tekrar şişiyordu 5 aylıkken düzeldi
Kubra5657 Unibabyyy su toplaması olabilir canım için rahat etsin istersen bir sağlık ocagına sor ebeler varya orda onlar tahmin edebilir
Kubra5657 Unibabyyy genelde bebeklerde yumurtalık şişmesinin normale dönmesi için 2 yaşa kadar bekliyorlarmıs diye duydum ama siz yinede saglık ocagına bir gösterin içiniz rahat olsun inşallah
Burcinkznr Merhabaaa , biizimde aynı sekilde su toplaması dedi doktorumuz 1 yaşına kadar normalmiş 🙏🏻
Unibabyyy Burcinkznr bizim bu sabah oluştu daha altını değiştirirken farkettim sonradan olabiliyo muymuş peki
Unibabyyy Kubra5657 Hm çok teşekkür ederim bugün randevumuz var çocuk cerrahisine göstercem inşallah Korkulcak bisey yoktur🙏
JackDaniels Unibabyyy hidrosel yani su fıtığı olabilir. 4 aylık bebeğimde var doğumdan beri bu sebeple sünnet ettiremiyorum. 1-2 yaşa kadar geçer geçmezse ameliyat dedi dr
Ealisya Unibabyyy fıtık belirtisi gib duruyor doktora götürün normal değil ben tecrübeli bir bakıcıyım baktığım bebeklerin 2 sinde aynı şeyi görüşmüştüm fıtık çıktı ve ameliyat oldular yabana atmayın ilerlemesin.