Zdk Semrakrbck su aşının etkisini azaltıyormuş. Ama 1. Ay aşısında öyle bi banyo yasağı yok. 2. Ay aşısında yasak var 3 gün
Marysmom Semrakrbck aşı yapıldığı zaman banyo yaptırmayın diyorlar1-2 gün aşı olan yerin su İle temas etmemesi açısından.
PasaAnnesii Semrakrbck içinizi ferah tutun 2ayda doktora calpol yazdırın evde bulunsun tedbirini ı almış olursunuz
Birmuallime Zdk teşekkür ederim canım. 1 aylık aşısında yıkayıp götürmüştüm bunda da öyle yaparım inşallah. Zaten bebeğim gazdan çok huzursuz bi de ateş huzursuzluk olursa diye korkuyorum
Zdk Birmuallime endişelenmeyin zaten aşılar bebeklerin sadece %5inde yan etki gösteriyormuş. Benimkinde hiçbir etki olmadı mesela çok şükür. Korkmayın☺️
Birmuallime Zdk inşallah olmaz canım ya zaten bu ara çok huzursuz ishal bi kaç gündür, gazlı da baya bi de aşı yan etki ederse vay halimize 🤦
Aysssss Semrakrbck Marysmom ikinci ay asisimda banyo yasak canım 1 ay aşısı zaten hepatit düşün herhangi bir zararı olmaz