Sesilya Arkadaşlar selam, bebeğim 3 4 gündür dişlerini gıcırdatmaya başladı. Gün içerisinde otururken, oynarken, uykuya dalarken… Sizde de bu durumu yaşayan var mı? Kendi kendine geçti mi nedeni nedir biliyor musunuz?
Dolunayto Sesilya oğlum 14 aylık olana dek hep yaptı sanki Ağzında porselen kırılıyordu emziği çıkaramıyordum yapmasın diye 14 aylıkken unuttu şükür yapmıyor artık
Sesilya Hilal06a araştırma yaptığımda bebeklerde stres belirtisi deniyor o nedenle açıkçası kafama taktım 😔
Hilal06a Sesilya biz doktorumuza sormuştuk oda gece yapmıyorsa sıkıntı yok unutur dedi ama unutuyor Bi süre yapmıyor sonra tekrar ara ara yapıyor. Özellikle diş dönemlerinde
Yesimbarlass Olur mu öyle şey dış gicirtdartmasinin önemli sebebi de olabilir .benim oğlum da öyle yapıyor du bağırsakta parazit çıktı .o ara ara oluyor diyenler çocuğunuz ara ara parazitleniyor farketmiyorlar demekki .ishal ve kusma olursa ileri derece demek. Yoğurt ve bol su ver doktora goturmyceksen . Gotirsen de reflor verecektir yüzde doksan .geçmiş olsun
Hilal06a Yesimbarlass nasıl anladınız peki yani biz doktorumuza sorduk o dedi gece yapmıyorsa önemli degil diye.
alinaannee Yesimbarlass gerçekten mi 🤕canım çok sıkıldı benimki üst dişi çıkınca ara ara gıcırdatır bana bakıp gülüyor ben de oyun yapıyor sanıyordum🥺
Sesilya Hilal06a merhaba evet bugün gittim ve bizim sorunumuz çok üst üste geldi. Altıncı hastalık atlattık, diş çıkardık bu arada ve atak haftamız üst üste çok huysuz dönemdeydik. İdrar tahlili ve tüm tahlilleri yapıldı hiçbir sorun gözükmüyor. Doktoruma da çok güvenirim Acıbadem Altunizade’de Prof diş konusunu söylediğimde hiç üzerinde bile durmadı yapabiliyor bebekler takip edelim zaten zamanla geçecektir dedi. Bakalım ben de artık kendi haline bıraktım 🤷🏼♀️
Hilal06a Sesilya ya bizim doktorumuz da çok iyi o da önemsemedi uyurken yapmıyorsa zamanla unutur dedi am işte dün biri bagırsak ta parazit var filan diyince bende endişelendim.
Sesilya Dolunayto bende de aynı durum söz konusu sesini duyunca içim çok kötü oluyor ama unutturup hemen başka birleşe odaklamaya çalışıyorum. Umarım bizimki de hemen geçer. Doktorumuz keşif ayındalar keşfettikleri şeyleri sürdürmeyi seviyorlar ama geçecektir dedi.
Sesilya Hilal06a bebişinizi gözlemleyin bence eğer halsizlik ishal huzursuzluk varsa ve kafanıza takıyorsanız doktorunuzdan tahlil isteyin. Ama genel durumu iyi ve keyifliyse bilemedim gerek var mı en iyi bebeklerini anneler anlar hisseder bir sorunları olup olmadığını. Ben pek üzerinde durmuyorum artık gözlemlemeye devam edelim 🤷🏼♀️
Hilal06a Sesilya gayet keyifli çok şükür Bi halsizlik filan yok arada işte özellikle diş çıkarma dönemlerin de çok yapıyor
Sesilya Hilal06a biz de diş dönemindeyiz şu an daha yeni tamamlandı üst dişler. Dediğim gibi sadece diş gıcırdatmaya bakarak bir şey düşünmek yanlış bence hepsi birlikte bakılıp sorun var mı düşünülür ama bebişler söz konusu olunca en ufak ihtimali düşünüyoruz 🙏🏻