gg00 kızlar doğum sonrası adetiniz düzenli oldu mu ?? benim iki ay sonra oldu adetime beş gün var az bişey geldi daha da yok düzensizlik ve yaşayan oldu mu ? adet söktürücü bişeyler mi içsem 🙄🙄
Isadasuk gg00 dogumdan 8 ay sonra regli oldum ondan sonraki reglilermdede hep düzelinsizlik oldu be doktor normal oldugunu söyledi hiç stres yapma 1 yıla kadar böyle düzensizlikler olanilir dedi