Emziren anneler herhangi bir yan etkisi oldu mu 🙄
zeynepduha ben dün oldum biontech. tetanoz aşısındaki kol ağrım var hafif o kadar 🙏🏻🙏🏻
Oldum ikisinide.Biontech hiç bir şey olmadı