DamlaDeniz ya her bebek öyle eli kolu oynuyor korkuyor uykuda sıçrıyor, normal tepkileri yarım kundk yapın madem üzülüyorsanız elinin birini dışarda bırakın çok sıkı olmasın çok gevşek değil uyur Minnoş rahat rahat, bişi yok annesi merak etme. O korkuluk ne uydurma bişidir kimbilir. İnanmayın