sarem55 merabalar. kızım bugun aşı oldu 3 tane bir koldan. iki bacak. verem ve iki ismini suan hatirlayamadigim asilar. suan atesi 37.4 atesli sayilirmi. birde eger daha fazla cikarsa napmam lazim.
Kubra34 sarem55 Ben aşıdan sonra şurup verdim doktorunun yazdığı calpol,bir de akşam verdim agrı kesici de aynı zamanda.Hiç sorun yaşamadım
Merda Yok canım ateşli sayılmaz keyfide yerindeyse sorun yoktur 38e çıkarsa ateş düşürücü ver yada şimdi huysuzlanıyorsa da verebilirsin. Panik yapma ateşi çıkmayadabilir benimkinin çıkmamıştı normal hayatınıza devam edin yani çok takılma arada kontrol et yeter
Merveteo Bizde 2 gün snra aşı olacağız tedirginim çok neler olabilir diye sağlık ocağı yapıyor aşımızı siz nerede yaptırdınız
Defneninannesi 38 olursa 1 öay kaşığı calpol ver dedi hemşire. Bizde ateş olmadı ama kusma oldu çok kustu kızım 3 gün sürdü allahtan geçti
sarem55 Defneninannesi bu aşılar daha ne kadar surecek. cok sikıntılı dönem. 4üncü ayında cagırdı birde