Arkadaşlar günaydın 3 4 gün önce post açmıştım göğsümün ucu sizliyo kızı emziremiyorum ilk baslardaki aci gibi aynı diye. Hala geçmedi ve bugün göğsümün ucunun morardigini gördüm meme bosalsin diye emzirdim 5 10 saniye ama acıya daha fazla dayanamadım. Sagarak boşaltıyorum göğsünü. Bu morluk başına gelen var mı göğsüm atlete değse aciyo çok fena. 20 gün öncede göğsüm sismiti yine aynı göğsüm o da çok zor geçmişti şimdi bu başladı