Meme+mama gidiyoruz bebelac veriyorum gunde 2 kere zeytinyagi koyuyorum mamasine emmesinede emiyo denemez basta tanzikli gelen sütu emip birakiyor ve yapmadi 2 gündür cok agliyor surekli salliyorum uyutuyorum aglamasin diye baska ne yapabilirim:( mamadan mi onuda bilemiyorum basta kullandigimiz kutularda kabiz degildi cunku :( öneriniz varmi