Bizde 2 aylik olduk. 1. Aydan sonra rahat ememedi bir turlu. Gazdan yapıyor bunu surekli bogazina kaciyor cok hirsli emiyor bazen agliyor bogazina kactigi icin nefessiz kaliyor bende birsuru emzirme pozisyonu denedim yine ayni cok zorlaniyorum emzirirken. Gazini cikarirkende hemen kusuyor inşallah bu surecide atlatiriz 😔