Elaninannesi2021 Arkadaşlar merhaba, bebeğim 1 aylık. Denizlide önerdiğiniz çocuk doktoru var mı acaba? Memnun kaldığınız?
Mom095 Elaninannesi2021 denipol de Sedat çolak var. Çok memnunum. Aynı hastanede Murat inan da var. O da iyi ama çok apar topar alalacele muayene ediyo sanki
Ikizzannesi20 Elaninannesi2021 denipolde mehmet oguz oren ikizlerim dogundan beri ona gidiyoruz cook memunuz