Bebeğim 3 ay 11 günlük mukuslu ve sulu kaka yapıyor sadece anne sütü alıyor ishal gibi kakası ve genellikle her bezinde kaka oluyor. Ben süt alerjisi olabileceğini düşünüp detaylı bir kan ve gaita testi istedim doktorumuzdan. Doktorumuz süt alerjisi ile ilgili hiçbir belirti olmadığını tahlillerinde de çıkmadığını söyledi. Kilo alımı güzel, gaz sorunu yok huzursuz değil, uykuları güzel, deride döküntü vs yok. Test küçük olduğu için sonuç vermemiş olabilir mi yoksa ben mi evham yapıyorum? Bilen anlayan yardımcı olabilir mi tek başına kakadaki bu durum süt alerjisi demek için yeterli midir?