Artık kafayı yemek üzereyim bebeğim 5 aylık bugün 3. gün ilk gün sabaha karşı 39.5 ateşi oldu calpol verip suyla kompres yapıp hastaneye götürdüm kan idrar bakıldı temiz hersey takip edin dediler geri eve gelmek mecburiyetinde kaldım ama ateşi hiçbir şekilde düşmüyor sürekli aynı dün gece yine 40.3 oldu tekrar koştuk hastaneye tekrar kan idrar yine temiz acile gittiğimiz için doktora diyorum neden olabilir daha 5 aylık ve hersey temiz 6. Hastalık olabilir mi diyorum olabilir takip edin diyor diğer kızım da geçirmişti 6 aylıkken tamam takip edeyim ya havale geçirirse dedim sizde bizde bilemeyiz bunu takip edin ateşi deyip tekrar eve yolladılar ama ateş hep aynı hep 40 delireceğim artık evladıma elimi değemiyorum yanıyor ki ateş benim travmamdır diğer kızım aşı sonrası havale geçirdi 3 kez en ufak ateşte yapmam gerekeni yapar hemen hastaneye koşarım doktora diyorum ben o zaman çıkar çıkar gelirim diyorum gel diyor pazartesi zaten doktorunda kontrolümüz vardı bugün 3. Gün yarından sonra döküntü başlarsa 6. Hastalık diyeceğim tamam zaten doktora da gideceğiz ama pazartesiye dek delirmezsem iyi çok kötü durumdayım basına gelen var mı acaba 40 derece normal bir ateş değil dayanamıyorum çocuğumu öyle gördükçe😔