Tahliller temiz çıktıysa boğazına mama yada sütünüz kaçmış olabilir sizi iyi anlıyorum ben bebeğim dogdugun da kesemde ki o pis suyun hepsini yuttu garibim nefes alırken hırıltısı bitmedi nefes aldıkça kuş gibi ottu minik bedeni resmen doktorlar ameliyat tutanağı tutmuyoruz diyerek basından savdı bizi bütün tahlilleri temiz çıkmasına rağmen çocuğum hık hık öttü hep o saatten sonra asla doktora götürmedim 8.5 aylık oldu ara ara hırıltısı oluyor su veriyorum boğazına takılıyor öksürürken sırtını tutun titriyor ise içten geliyordur ıhlamur kaynatın emzirme varsa kendiniz de için sütünüz den geçer ona zaten nefes açmak için damla var colmix mıydı neydi isterseniz bakarım bebeklerin yakalarina yada uyurken yatağın kenarına damlatiyoesunuz ondan alın derim bende çok ise yaramıştı