Zynp26- dogum yapali 10 ay oldu sezeryan yerinin cevresi yani göbek alti elimle dokundugum zaman kucuk kucuk sertlikler var elime degen simdi de kafayi buna taktim siz ne durumdasiniz
Nilhanim Zynp26- 2. Aydan bildiriyorum hala var zamanla geçiyormuş ben hissizlikten çok korkmuştum ama o da azaldı
nneslihan Zynp26- 1 sene olacak bende öyle birşey yok hiç, ilk zamanlar başlangıç ve bitişte şişlik vardı doktorum normal demişti, kesi de zaten belli belirsiz 3 santimlik yer belli oluyor diyeyim
Pamukprensesimvar Zynp26- aynen on ay oldu benimde benim komple sert anı eğilince yada ağır kaldırınca bıçak saplaniyo sanki
Nilhanim Zynp26- göbek altında sertlik var ya kesiden dolayi hissetmiyorum elimi dokundurdigum zaman falan
Mom032 Zynp26- Hayır o kadar değil estetik dikiş oldu benim varla yok gibi sizin neden o kadar sert acaba dikişi iyi atamadılar mi acaba
Ozkayaayse Zynp26- benim 42 gün oldu sezaryen olalı dikiş yerlerimin şiştiğini ffarketim ve doktoruma gittim kendisi iç dikişleri özensiz diktikleri için ipler eline geliyor ve zayıf olduğun içinde şiş görünüyor zamanla iner dedi
Minikkus- Zynp26- benim doğumdan 10gun sonra şişlik oldu yumurta kadar vardı ele geliyodu doktorum eczanede özel el yapımı ilaç yazdı 3gun içinde indi şükür bazen deri altı kanama alani olabiliyomus normal dedi
Alyameltem Zynp26- 4 ay 16 gün oluyor tam. Ne zaman yorulsam sızlıyor dikişler. 2 gündür ev işi yemek temizlik çok hızlı iş güç koşturdum gece 12de sızlamaya başladı ütü yaparken ayaktaydım çöktüm çok fena sızı yapıyor. Bir de hissizlik var dikişin hemen üstündeki bölümde çok kötü bişey ya sanki başkasının tenine dokunuyorum. Hala da kızarıklığı gitmedi. Ne zaman iyileşir tamamen bilemiyorum.. 🤷🏻♀️