Kızlar yaklaşık 55 gün önce felan normal doğum yaptım tabi dikişlerim felanda vardı hastaneden geldiğim gibi aynayla vajinama bakmıştım hemen vajina girişinde bembeyaz sıvımsı top gibi bişey gördüm kafama takmadım geçer normaldir dedim.çok afedersiniz ama Bugün eşimle aylar sonra uzun süren bi birlikteliğimiz oldu 2 3 saat sonra orda bi batma hissettim yürürken otururken. Ayna ile inceledim ill gün gördüğüm şey hala orda hemen girişte bembeyaz eşime sordum sende gördünmü diye evet sıvı gibi bişey dedi. O akıntı tarzı bişeye benzetti ama resmen et gibi duruyor hafif parmağımla dokundum giden bişey değil internetten araştırdım kistti oydu buydu beynim yandı bide size sorim dedim varmı yaşayan 😖😥