Elenora Benim kızımda 3,5 aylık doktorumuz 3. Ay rota aşısı için gittiğimizde menenjitte şimdi yapalım 2 tür menenjit alışı var diyerek bahsetti ama açıkçası ben menenjiti yaptırmadım sadece rota yaptırdım. Doktor 5.aya kadar düşün 5. Ayda isterseniz dozlara başlarız dedi. Aşıların hem fiyatları çok yüksek hem biri daha Ocak ayında ülkemize girdi deyince ikilemde kaldım biraz araştırdım kimisi yan etkiler vs olabiliyor ilerleyen yaşlarda diyor ne yapacağımı bilmiyorum