Lütfen beni linçlemeyin, 40 ın çıkmasına 2 gün kaldı ve size sorum şu.. Doğduğundan beri meme ve mama ile besleniyor.. Sütüm çok iyi, var ama meme ile doymayıp ağlıyor, o yüzden mama veriyordum.. Kafaya taktım, artık vermek istemiyorum mama.. Bir bebek ne zaman doymaya başlayacak kaç aylık iken? 1 haftadır meme emerken sinirleniyor, kafasını çevirip çevirip emiyor.. Red başladı ye korkuyorum.. Refleks ile doymuyor deniyor ama ne yapmam lazım meme ile doyup uyuması yada sakinleşmesi için, lütfen yardım edin, bilgi verir misiniz