Merhaba arkadaşlar kasıklarımda belimd vuran bir ağrı var ve afedersiniz ama popomun üzerine oturduğum zamanda ağrı yapıyor uzandigimda sadece kasık ağrısı oluyor hafif ayaktayken birşey olmuyor oturunca oluyor başına böyle birşey gelen var mı acaba sebebi ne olabilir