Eşim çok iyi bir baba oldu, sevgi dolu.Keşke bende sevgi dolu büyüseydim babam severdi ama belli etmezdi, yanında rahat konuşamazdım rahat gülemezdim bile, babasıyla arkadaş gibi olanları hep imrendim yine de iyi ki var orası ayrı ama içim hep buruk neden neden diye soruyorum bu kadar zor mu sevgi esirgencek birşey olmamalı aksine dolu dolu hissettirmeli göstermeli insan.Benim gibi olan varsa anlayacaktır beni.Ama kızım çok şanslı ona aşık bir babası var, her koşulda sevgisini belli edicek onu sevip öpüp koklayacak bir babası var..❤️