Mlke301020 Aysegulmina canım ben kanal tedavisi yaptırdım emziriyorumda bir sıkıntı olmaz dedi dr ama sen istersen ilk sütünü boşalt ama ben herhangi bir şey yapmadım. Görünürde Bir sıkıntı olmadı şükür
_mercanligunler Aysegulmina kök diş çektirdim herhangi bi ilaç vermedi, uyuşturucunun zararı olmaz dedi ağzında kalanı da tükürürsün zaten :)
bala86asel Aysegulmina yirmilik çektirdim ilaç vermedi parol iç dedi sonra agumentin verdi bişey olmadı şükür
Rabia70 Aysegulmina oğlum 4 aylık yaklaşık iki hafta önce iki köklü dişim çekildi dikiş atıldı uyuşturduğu iğne bir sıkıntı yapmıyor bebeğe emzirebilirsin dedi antibiyotik verdi çok şükür bir sıkıntı olmadı bizde.
Evsen_2635 bala86asel anaaa bana çekmezler dediler ben gitmedim manyak gibi keşke gitseymişim şimdi hala çekiyorum acısını
Ayazege06 Aysegulmina Bende emzirirken 20 lik dışımı çektirdim 2 saat sonra emzir dedi doktorum sonra bi sıkıntı olmadı çok şükür.
Ayazege06 Aysegulmina Agumentin kullandım hamilelerinde kullandığını bebeğe bir zararı olmadığını soyledi bir de arveles kullandım ictikten 3 saat sonra emzir ilk sütünü sağ zararı olmaz bebeğe dedi o şekilde iyilestim.