Benim oğlan prematüre yeni 7 aylık oldu ayağa kalkmayı çok yanlış anladı sadece kafayı kaldırıyor 5-6 saniye dik tutuyor bende ellerinden tutuyorum pat diye ayağa kalkıyor ben olmayınca kendi kendine kafayı kaldırıyor bekliyor da bekliyor kendi kendine kalkacak sanıyor 😂 kalkamayınca sinirlenip bağırıyor 😄 olayla alakası yok ama aklıma geldi 😄 bence bu tür ayağa kalkma emekleme mevzularını takmamak lazım hepsinin bir zamanı vardır kimi 7 aylık emekler kimi 10 aylık amaan sağlıkları iyi olsun varsın yılan gibi sürünsünler 😂