ZBadee Merhaba anneler çok dikkat etmeme rağmen kızım pişik olmuş 9,5 aylık . İlk kez yaşıyoruz. Kırmızı ve beyaz sivilceli gibi ne kullanmalıyım acil yardım lütfen 🙏
Dd1619 ZBadee ayy bizimde olmuştu yaa dur bulucam kremi.hemen iyi gelmişti.beyas beyaz sivilceli gibiydi irinli gibiydi
Mom34743 ZBadee bizimde o şekilde olup uçları beyaza dönmüştü hametan verdi dotkorumuz hemen geçirdi.
Omurasaf Hindistan cevizi yağı kullan kesinlikle ertesi güne hiçbirşeyi kalmaz kuZucuğun Allahın izniyle 😊😊
makinistanne ZBadee ilaç yerine bence izotonik serumlar var ya onu kullanın. Benim kızımında küçükken öyle oldu hangi ilacı kullandiysam fayda etmedi. İzotonik serumu (tuzlu su) bir pamukla pişik olan yerlere pansuman yapın hemen geçiyor.
Halimepolat ZBadee travazol kullanin birde bebeğinizin altını kısa süreli açık bırakın çok yardımi oluyor Geçmiş olsun
Sinem16y Bizde gecen hafta olduk travazol ve hamazing kullandık ınanamadım 3 gun ıcınde yok oldu hemde kanıyor du bizim