Kızlar sizce mantıklı mı?
Fibabank tan 5000 TL kredi çekmek istiyorum. Geri ödemesi 12 ay 5780 TL felan ayda 480 TL.. Altını da uzun vadede yapacağız zaten hemen bozdurmak için değil. Yeni yemi birikim yapmaya başladık. Eşim iş yeri açtı şükür şuan işleri iyi.. Sizde bilirsiniz ki para olunca herkes eş dost akraba oluverdi birden. Bende parayı birywre bağlamak istedim
Ufaktan başlayıp. Sizce mantıklı mı? Seneye felan ev almayı düşünüyoruz Allah kısmet ederse.. O yüzden uzun vadede düşünüyorum..